` Intrebari frecvente – LOKOFOOD by Expressoft

Vezi aici ce a gatit “Bucatarul familiei tale”!

Intrebari frecvente

Tu intrebi si noi raspundem:

 

Cum comanzi?

Este foarte usor, rapid si convenabil. In doar trei pasi poti ajunge la noi:

  • Spuneti-ne unde va aflati: introduceti locatia dumneavoastra. (strada, numar, oras) astfel veti vedea restaurantele care livreaza in zona dumneavoastra.
  • Alegeti mancarea preferata: Alegeti un restaurant iar mai apoi felurile de mancare pe care doriti sa le comandati. Puteti cauta restaurantul dupa denumire, tip de bucatarie, fel de mancare sau orice alt cuvant cheie care sa includa cerinta dumneavostra.
  • Finalizati comanda: Introduceti adresa de livrare completa, metoda de plata si numarul de telefon. Asigurati-va intotdeauna ca ati introdus un numar de telefon corect, in cazul in care suntem nevoiti sa va contactam cu privire la comanda dumneavoastra.

 

Trebuie sa am un cont pentru a putea plasa o comanda?

Nu este necesar sa aveti un cont creat pentru a putea plasa comenzi pe platforma LOKOFOOD. Va puteti inregistra ca oaspete si plasa comanda dorita. Totusi, pentru procesarea comenzii dumneavoastra sunt necesare detalii precum numele, adresa de livrare si numarul de telefon.

 

În cat timp imi voi primi comanda?

Partenerii nostri, restaurantele, fac tot posibilul pentru a livra comanda dumneavoastra cat mai repede posibil. Cu toate acestea, uneori, pot aparea anumite situatii neprevazute cum ar fi: numar mare de comenzi, trafic aglomerat, conditii meteo nefavorabile, iar acesti factori pot duce la intarzieri.

 

Care sunt costurile de livrare?

Costul de livrare precum si timpul de livrare sunt stabilite de catre fiecare restaurant in parte. Exista, de asemenea, multe restaurante cu livrare gratuita. Puteti verifica cu usurinta costurile de livrare pentru fiecare restaurant in timp ce navigati pe site-ul nostru.

 

Cum pot plati comanda mea?

Plata se poate face online pe platforma LOKOFOOD sau cash.

 

Cum pot vedea toate restaurantele?

Pentru a vizualiza restaurantele care livreaza la adresa dvs. introduceti numele si numarul strazii.

 

Cand este deschis LOKOFOOD?

Serviciul LOKOFOOD este disponibil 24h/24h, 7 zile din 7, insa, in functie de restaurant, politica de livrare si functionare a fiecarei unitati poate varia.


T
i-ai uitat parola?

Aveti deja un cont creat, dar nu va puteti aminti parola? In fereastra de "Autentificare" completati adresa de e-mail, apoi apasati butonul "Ai uitat parola?" si un link de recuperare a parolei va fi trimis prin e-mail la adresa indicata.

 

Cum imi pot crea un cont pe lokofood.ro?

In fereastra de "Autentificare" apasati butonul "Inregistreaza-te aici", completati toate informatiile solicitate, iar la final selectati "Inregistreaza-te".